בריקים לחיפוי חוץ

הוסיפו למראה הבית שלכם יוקרה וייחודיות על ידי שילוב של בריקים, הם מצויינים לבידוד, ועמידים בתנאי מזג אוויר קשים. בחנות המפעל שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אפשרויות מפתיעות ויפהפיות, לשילוב בריקים בעיצוב קירות חיצוניים.

בריקים לחיפוי חיצוני הם בחירה מושלמת. הבריקים אינם דורשים כל צביעה, ציפוי או לכה על מנת לשמור על האסתטיקה והעמידות בניגוד לחומרי בניין אחרים. הבריקים עמידים בפני פגעי מזג האוויר, גם בתנאים קיצוניים ביותר של קור וחום. מכיוון שהבריקים אינם מכילים חומר צמחי הם עמידים בפני מזיקים ואינם מתפרקים בתנאים חמים או לחים. הבריקים חסינים בפני אש, אינם דליקים ואינם מסייעים להתפשטות האש. הם מספקים בידוד קול מעולה לרעשים מבחוץ, כך שתוכלו ליהנות יותר משלווה בבתכם. הבריקים בעלי גמישות עיצובית והם מגיעים בסגנונות המתאימים לכל פרויקט בניה. בין אם אתם בונים בית חדש ובין אם אתם מתכננים פרויקט מיוחד, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במפעל של בריקים במדבר.

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505